Ulični ekonomist

Na zalogi

Šifra: 59070

21,90 

V knjigi Ulični ekonomist Axel Kaiser ponuja osnovne lekcije iz ekonomije, ki bi morale biti del izobraževanja vsakogar. Gre za poskus popraviti napako “ekonomistov iz naslanjača”, ki to znanost dojemajo kot preroško disciplino, o kateri lahko ustrezno razpravljajo le strokovnjaki. Ključni koncepti, kot so cene, kapital, povpraševanje in ponudba, delo, inflacija, vrednost in inovacije, so med drugim pojasnjeni v preprostem in neposrednem jeziku, da bi bili razumljivi širši javnosti.

Vračilo izdelka

Vračilo izdelka

V primeru nezadovoljstva

Izbrani artikli

Izbrani artikli

Najboljše kvalitete

Brezplačna dostava

Brezplačna dostava

Pri naročilih nad 50 €

Opis

Ulični ekonomist je bila uspešnica v vseh državah, kjer je bila izdana. V Čilu se je v enem letu prodala v več kot 50.000 izvodih in po enem letu od izida je še vedno najbolje prodajana neleposlovna knjiga.

Spremna beseda: dr. Janez Šušteršič, nekdanji finančni minister

Danes smo bogatejši po zaslugi ljudi, kot sta Steve Jobs in Bill Gates. Inovirati torej pomeni uničiti to, kar danes obstaja, da bi ustvarili nekaj boljšega, kar bo povečalo kakovost našega življenja ali bolje zadovoljilo naše želje in potrebe. Vsak inovator je poslovnež ali podjetnik, ki si prizadeva ustvariti večjo družbeno vrednost. Njegovo vodilo pa sta, to velja spet poudariti, dobiček in izguba, ki imata temeljno družbeno vlogo, saj kažeta, kdaj so redki viri, ki so na voljo v družbi, dobro izkoriščeni, in kdaj so glede na subjektivna vrednotenja ljudi napačno uporabljeni.

Inovator, ki služi denar, dela dobro; če nič ne zasluži, je to zato, ker dela slabo. Družbo osiromaši ali pa je vsaj ne obogati v tolikšni meri, kot bi to z uporabo enakih virov storil drug podjetnik. Če podjetnik ustvari sistem za zabavo, ki prinaša majhen dobiček, ker družba zahteva večjo proizvodnjo hrane, potem bo videl, da bi bilo vlaganje istih virov na drugem področju veliko donosnejše. Verjetno bo opustil svoj projekt, tudi če še ni izgubil denarja. Ali pa preprosto ne bo mogel zagotoviti naložbenega kapitala, ker bo donosnost njegovega projekta nižja od donosnosti drugih podjetniških naložb. V takem primeru se bodo morebitni posojilodajalci odločili, da mu ne bodo posodili denarja ali pa mu bodo ponudili posojila po tako visoki obrestni meri, da se mu ne bo več splačalo namenjati teh virov za svoj projekt zabave.

O AVTORJU:

Axel Kaiser Barents von Hohenhagen je pravnik čilskonemškega rodu z magisterijem iz investicij, trgovine in arbitraže ter doktoratom iz filozofije Univerze v Heidelbergu v Nemčiji. Je avtor več uspešnic in dobitnik mednarodnih nagrad za svoja dela. Leta 2021 ga je študija, ki jo je objavil Inštitut za uporabno ekonomijo Univerze Johnsa Hopkinsa, uvrstila na tretje mesto najvplivnejših oseb na tviterju na področju ekonomskih vprašanj, z največjim vplivom v Latinski Ameriki, Španiji in ZDA.

Dodatne podrobnosti

Avtor:

Axel Kaiser

Prevod:

Niki Neubauer

Založba:

Družina

Število strani:

114

Velikost:

154 x 228 x 13

Vezava:

mehka