Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Janezova trgovina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Dostopnost informacij:

Škofijska knjigarna se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb zaključi nakup odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Ponudnik spletne prodaje si pridržuje pravico do zavrnitve naročila po lastni presoji.

Dostava in plačila

Naročila bodo uporabniku odpremljena v najkrajšem možnem času (najkasneje v treh delovnih dneh od naročila za blago na zalogi) prek ponudnika poštnih storitev. Dobava naročila je nato odvisna od ponudnika poštnih storitev. Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije.

Stroški odpremljanja in pošiljanja za Slovenijo so (v eur z DDV) preko Pošte Slovenija:

naročilo nad 50 € je brezplačno, do 50 € je cena dostave 3,8 €

Za pošiljanje knjig v tujino se upoštevajo veljavne cene Pošte Slovenije ali drugega ponudnika prenosa paketov; o ceni, glede na težo in velikost pošiljk ponudnik o tem obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 15 dni od prejema blaga), se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Škofijska knjigarna vrne kupnino brez vprašanj takoj, ko je mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in vračilu blaga.

Trgovina (Škofijska knjigarna) se zaveže, da bo že kupljeno blago prevzela nazaj brez kakršnihkoli vprašanj. To pomeni, da je vsak nakup 100 % varen.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Informacije in reklamacije

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo na spletni knjigarni lahko sporočijo pošljete na e-naslov: info@skofijska-knjigarna.si ali na 01/23 42 660

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Škofijska knjigarna d.o.o., Mačkova ulica 6, Ljubljana.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Pritožbe

Škofijska knjigarna , upravitelj spletne trgovine Škofijska knjigarna, mora kupcem omogočiti pritožbo po različnih komunikacijskih tokovih (po telefonu, pošti, e-pošti) in ga/jo vseskozi obveščati o statusu pritožbe.

V interesu podjetja je, da se vse pritožbe in morebitni spori rešujejo izvensodno, a vselej v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in drugimi, v Republiki Sloveniji veljavnimi zakoni.

Končna določila

Uporabnik potrjuje ob nakupu, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne prodaje.

Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. Kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani.